Sabtu, 05 Oktober 2013

Janji Allah Itu Pasti.

RAHASIA SURAT YASSIN AYAT KE 58
Barang siapa yang membaca YAASIN
sepenuhnya dan pada ayat ke 58 surah tersebut
'SALAAMUN QAULAN MIN RABBIN RAHIM'
diulang sebanyak 7 kali untuk 7 niat baik, In
shaa Allah dengan izin Yang Maha Esa dan
Maha Kuasa, semua hajat kita akan dikabulkan.
Jika boleh niatkan sebegini:
1) YA-ALLAH YA-RAHIM, ampunkan dosa-
dosaku dan saudara-maraku
2) YA-ALLAH YA-RAHMAN, kurniakan aku
isteri, suami, anak-anak yang soleh dan
mencintai islam
3) YA-ALLAH YA-RAZZAK, kurniakan aku rezeki
yang berkat, kerja yang baik dan berjaya
didunia dan akhirat
4) YA-ALLAH YA-JABBAR, makbulkan hajat
penghantar maklumat yang aku dapat ini
5) YA-ALLAH YA-MUTAQABBIR, jauhkan aku
dari sifat khianat dan munafiq dan miskin
6) YA-ALLAH YA-WADUUD, kurniakan aku dan
seluruh umat Muhammad yang beriman
kesihatan zahir batin
7) YA-ALLAH YA-ZALJALA LIWAL IKRAM,
makbulkanlah semua hajatku, dan redhaikanlah
aku.....

0 komentar:

Posting Komentar

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India | batu akik | vsi